Като Сътрудник обслужване на клиенти ще се вслушваш в нуждите на нашите клиенти, спрямо ситуацията. Освен това ще обработваш техните заявки чрез множество канали. Тези искания обикновено ще бъдат въпроси относно продукти, запитвания за доставка и рекламации, както и предоставяне на търговско обслужване.
В тази роля ти ще предоставяш услуги, ще събираш обратна връзка, ще управлявате множество системи и ще изграждаш ценни взаимоотношения – всичко това, като същевременно предоставяш най-доброто обслужване на клиентите.
Като Отговорник зона обслужване на клиенти, ти ще бъдете част от оперативния екип, който ще се грижи за нуждите на нашите клиенти. В същото време ще получиш възможността да постигаш определи цели в рамките на собствената си зона на отговорност, което ще демонстрира способността ти да продължиш по-нататък в кариерата си в Обслужване на клиенти.
Като Отговорник зона ти ще получиш шанса да станеш експерт в една или повече области в отдел Обслужване на клиенти, като можеш да обучаваш членовете на твоя екип, като споделяш най-добри практики от твоята зона.
Като Ръководител Екип Обслужване на Клиенти, ти ще отговаряш за ръководенето на твоя екип към целите, поставени заедно с Мениджъра Обслужване на Клиенти. Заедно с него ще планирате и управлявате ежедневните екипни задачи.
Когато работиш като Ръководител Екип Обслужване на клиенти, ти играеш ценна роля в развитието на твоя екип, като същевременно създаваш добра и мотивираща атмосфера за всички.
Като Мениджър Обслужване на клиенти тие ще носиш цялостната отговорност за всички опреации в Центъра за обслужване на клиенти и проследяването на съответните ключови показатели. Също така ще осигуряваш необходимото обучение, развитие и мотивацията на твоя екип.
Като цяло най-важната ти задача ще бъде да гарантираш, че твоят екип предоставя на нашите клиенти отлично обслужване на клиенти всеки ден.